بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 685
    تعداد کل نظرات : 1
    اختصاصی کاردستی ساده کودکانه

     

     

    همانطور که گفتیم کودکان ذاتی به نقاشی کشیدن علاقه دارند چون در این سن و سال نیاز دارند که از قوه تخیل خود استفاده کنند و از طریق کشیدن اشکال و طرح های مختلف، قدرت تخیل و تصویرسازی خود را تقویت می کنند. نقاشی کشیدن و آموزش نقاشی به کودکان باعث تقویت قدرت ارتباط آن ها با محیط و افراد اطراف می شود. کودکان با نقاشی کشیدن قدرت ابراز وجود را در خود تقویت می کنند. کودکان شما به وسیله کشیدن نقاشی های کودکانه احساسات و عواطف خود را به شما نشان می دهند. به طور مثال اگر کودک شما امروز به پارک رفته باشد با کشیدن یک نقاشی کودکانه زیبا و ساده جدید، احساسات خود را از رفتن به پارک به شما نشان می دهد. کودکان با استفاده از نقاشی کشیدن، دنیایی را که در ذهن خود ساخته اند به تصویر می کشند. نقاشی کشیدن کودکان شما را برای مدرسه رفتن آماده می کند زیرا به طور مثال کودکان می توانند با کشیدن نقاشی اندازه ها، طرح ها و رنگ ها را درک کنند. به طور کلی آموزشی نقاشی به کودکان مزیت ها و فواید بسیار زیادی دارد؛ بنابراین این که علاقه کودک خود به نقاشی را می توانید با راه های مختلفی مثل گذاشتن فیلم نقاشی کودکانه یا طرح نقاشی های مختلف تقویت کنید، یکی از راه های کمک به تربیت هر چه بهتر کودک شما است. سایت وولک در زمینه ویدیو های آموزشی ساده به شما کمک خواهد کرد.

    در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی ساده کودکانه جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد .


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 26 مهر 1401 - 21:29 نویسنده : شایان بازدید : 160 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی ذره بین

     

    کودکان معمولا از سن بسیار کمک حتی از شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم و کاغذ می کنند و با کوبیدن و کشیدن قلم بر روی کاغذ سعی می کنند تا عواطف و احساسات خود را به تصویر بکشند. از آن جایی که علاقه به تنقاشی کشیدن به طور غریزی در هر کودکی وجود دارد شما می توانید با انتخاب طرح های جذاب او را به کشیدن نقاشی های بیشتر تشویق کنید.

    اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی ذره بین ها مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی ذره بین استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی ذره بین به کودک خود درباره این شیء کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی ذره بین کشیده شده یک ذره بین بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند.

    بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی ذره بین یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند. خوشبختانه در وبسایت وولک به سرگرمی و آموزش کودکان به صورت حرفه ای همت گماشته شده است و برای اکثر موضوعات جذاب برای کودکان برای کشیدن نقاشی آموزش ویدیویی وجود دارد.

    معمولا کودکان هنگامی که مدادرنگی را در دست خود می گیرد کنترل کامل بر روی آن ندارند اما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی میوه به یا هر نقاشی دیگری می کنند، شروع به تجسم طرح مورد نظر خود می کنند. به عنوان مثال پس از تماشای ویدیو آموزش نقاشی میوه به باید تصویری را در ذهن خود تجسم کنند و سپس با کمک هماهنگی ذهن، دست ها و چشم های خود شروع به کشیدن طرح نقاشی میوه به می کنند.

    زمانی که فرزند شما از سن بسیار کم حتی شش ماهگی که تنها قلم را بر روی کاغذ می کوبد تلاش می کند تا ذهن و دست ها و چشم های خود را یکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک شما خواهد شد. همچنین تجسم کردن طرح مانند تجسم کردن نقاشی میوه به باعث تقویت قدرت تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. زمانی که کودک شما رسم نقاشی میوه به را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود همچنین فرزند شما یاد می گیرد تا عقاد و انتقاد دیگران را پذیرا باشد.


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 12 مهر 1401 - 19:21 نویسنده : شایان بازدید : 153 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی قلب

     

    نقاشی هواپیما می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد. چرا که یکی از رویا های کودکی بسیاری از بچه ها پرواز کردن است. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی هواپیما است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع هواپیما یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی هواپیما یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

    همچنین نقاشی هواپیما یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی ای مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکاری ساده مانند آموزش نقاشی هواپیما به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی هواپیما باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژ”ی های مثبت دیگر می شود.

    سایت کودک برای گروه های سنی مختلف

    جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد برای دیدن سایر ویژگی های یک سایت خوب در گروه های سنی متفاوت به نشانی https://www.voolak.com/  سری بزنید.

     

    همچنین کشیدن نقاشی قلب یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می تواند برای رشد شخصیتی فرزند شما بسیار مفید باشد و به شما در مسیر رشد بهتر شخصیت فرزندتان کمک کند. به عنوان مثال زمانی که کودکتان مشغول کشیدن نقاشی قلب است باید طرح ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و آن ها را باهم ترکیب کند. این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری در کودکان می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی قلب را به اتمام می رساند درواقع فعالیتی را به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در او می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 11 مهر 1401 - 22:12 نویسنده : شایان بازدید : 183 ادامه مطلب
    اختصاصی نصب دوربین مداربسته

    دوربین مارکت ، بهترین مکان برای تهیه سیستم امنیتی

    تمامی مشاغل برای توسعه فعالیت خود به سوی عرضه محصولات خود در فروشگاه های اینترنتی روی آورده اند. این امر کار را برای کاربران و مخاطبانی که قصد خرید دارند ولی از نظر زمانی یا جغرافیایی با محدودیت مواجه هستند ، کار را بسیار ساده تر کرده اند. در بازارهای اینترنتی حتی امکان خرید دوربین های مدار بسته نیز وجود دارد. تمامی موارد مورد نیاز برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی را می توانید در سایت دوربین مارکت به راحتی پیدا کنید.

    عرضه دوربین های مدار بسته ای همانند دوربین وای فای نشان می دهد که امروزه شرکت های تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با توجه به نیاز جامعه در حال پیشرفت و توسعه تکنولوژی های به کار رفته در محصولات خود می باشند. از این رو ، محصولات بسیار متنوع با کاربردهای بسیار مختلفی به بازار عرضه شده اند که هر کدام با توجه به نیاز کاربران و مخاطبان قابل استفاده هستند.

    در سایت دوربین مارکت امکان مشاهده مشخصات و مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف نیز وجود دارد. در صورتی که برای بار اول قصد خرید یک سیستم امنیتی را دارید می توانید از مشاوره و راهنمایی کارشناسان و متخصصان فعال در دوربین مارکت نیز کمک بگیرید.

    سایت دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی می تواند به شما در نصب دوربین مداربسته شما کمک کند. به طور کلی می توان گفت ، تمامی مواردی و کمک هایی که برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی ممکن است به آن نیاز پیدا شود ، از طریق مراجعه به سایت دوربین مارکت امکان پذیر می باشد.

    تنوع قیمت دوربین داهوا

    برند داهوا از جمله برندهای معتبر و مشهوری که در سایت دوربین مارکت می توانید قیمت دوربین داهوا و دیگر محصولات آن را مشاهده کنید. برند تایوانی داهوا ، امروزه یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی و نظارتی و لوازم جانبی آنها به شمار می رود. معمولا قیمت دوربین داهوا و دیگر محصولات آن را نوع تکنولوژی به کار رفته در آن و همچنین کیفیت بدنه آن تعیین می کند.

    اما به طور کلی تمامی دوربین های مدار بسته داهوا و دیگر محصولات آن با اینکه دارای دسته بندی های قیمتی مختلفی می باشند ، اما از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند. این امر خرید دوربین های مدار بسته داهوا را برای تمام اقشار جامعه که بودجه های مختلفی دارند ، امکان پذیر می کند.


    برچسب‌ها :
    جمعه 1 مهر 1401 - 19:09 نویسنده : شایان بازدید : 197 ادامه مطلب
    اختصاصی قیمت دوربین هایک ویژن

    دوربین سیمکارتی ، نوآوری در سیستم های امنیتی

    امروزه اکثر دوربین های مدار بسته از صورت آنالوگ به دوربین های ip تحت شبکه تبدیل شده اند. پس از آن دوربین سیمکارتی به بازار عرضه شدند که به سرعت مورد استقبال نیز قرار گرفتند. پیشرفت تکنولوژی بر تمامی ابعاد زندگی ما تاثیر گذار می باشد. این امر در صنعت سیستم های امنیتی و نظارتی به خوبی مشهود می باشد.

    تنوع محصولاتی که امروزه شاهد آنها هستیم به خوبی گواه این موضوع می باشد. دوربین سیمکارتی ، دوربین های مدار بسته ای هستند که بدون نیاز به مودم و تنها با قرار دادن یک سیمکارت می توانند به شبکه اینترنت متصل شوند. اکثر این دوربین ها امکان ثبت تصاویر و حتی برقراری تماس تلفنی را نیز دارند.

    دوربین سیمکارتی با قابلیت اتصال به سنسورهای حرکتی و دودی ، پوشش دهی جغرافیایی بالا و ... می توانند گزینه ای مناسب برای دوربین های قدیمی باشد.

    برای آشنایی بیشتر با انواع دوربین های مدار بسته و دیگر پیشرفت های صورت گرفته در سیستم های امنیتی و نظارتی ، می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. سایت دوربین مارکت ، سایتی است که به شما کمک می کند تا اطلاعات خود را در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی بالا ببرید و در کنار آن نیز شما را با انواع دوربین های مدار بسته و دزدگیر و ... آشنا می کند.

    در سایت دوربین مارکت شما می توانید پس از مطالعه و آشنایی با انواع سیستم های امنیتی و نظارتی ، بهترین گزینه که با بودجه شما نیز متناسب می باشد را انتخاب و خریداری کنید. در صورتی که برای نصب و راه اندازی آن نیز با مشکل مواجه هستید ، می توانید این کار را به مختصصان و کارشناسان فعال در دوربین مارکت بسپارید.

    نوسان قیمت دوربین هایک ویژن در بازار

    نوسانات انواع دوربین های مدار بسته مانند قیمت دوربین هایک ویژن را می توانید از طریق سایت دوبین مارکت دنبال کنید. هایک ویژن را می توان معتبرترین و مطمئن ترین برند تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی در جهان دانست. انواع مختلف محصولات و قیمت دوربین هایک ویژن در سایت دوربین مارکت قابل مشاهده می باشد.

    هایک ویژن از پیشروان در صنعت سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد که بیشتر سهم فروش دوربین های مدار بسته و دیگر سیستم های امنیتی بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.


    برچسب‌ها :
    جمعه 1 مهر 1401 - 18:00 نویسنده : شایان بازدید : 170 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages